Täckkjol!

I dag åkte täckkjolen fram! Jag blev så frusen när vi skodde i dag att jag tog fram täckkjolen och inser att det är dags att leta rätt på resten av vinterkläderna också!

Skodag i dag. Jag släppte ut Juliette och Delicious som sovit inne sen lastade jag Chokladen och körde henne till Nisses stall. Hämtade Grå och Bob på deras bete och körde även dom till Nisse. Sen var det fullt ös med skoning. Wasabi skoddes fram, Chokladen runt om, och Grå och Bob verkades. En ponny skoddes och sist verkades Iowa.

Sen skulle alla hem igen, Grå och Bob får gå kvar på betet till efter helgens kurs och så fodrar jag dom där. När alla hästar var tillbaka så longerade jag Delicious innan mat och så i väg på två lektioner och två tömkörningar. Nu är hästarna nattade och jag har duschat, i morgon väntar Ica igen!

Doris provsmakar Delicious frukost! 

Chokladen väntar på att hovis ska få skorna klara

Delicious efter longering! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0