Heldag med hovslagaren!

Blev verkligen en heldag med hovslagaren igår, och även om jag inte skodde så var jag trött efter!

Började med att köra Chokladen, Grå och Wasabi till Nisses stall. De skoddes fram plus att Bob verkades. Alla skötte sig bra och inga konstigheter med Grås spricka. Sen skoddes ytterligare en häst och medan Iowa verkades så körde jag tillbaka Wasabi. Vi avslutade med att verka en ardenner hingst som Nisse har på inkörning och han var inte helt lätt. 

Körde tillbaka Grå och Chokladen, sen stannade Linda och vi åt ugnspannkaka. På kvällen tog jag Wildkickan i töm och red Oskar. Så härligt nu med ljusa vårkvällar man kan trimma på banan, och den är nästan avtinad nu! Äntligen!

Chokladen och Grå på väg upp till Nisses stall

Wildkickan, ser ni att banan nästan är bar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0