Sommar igen!

Sommaren är tillbaka med värme och sol! Man kan sova med balkongdörren öppen och det känns som semester igen! Förutom att jag jobbar då...
 
Tog Wasabi i töm innan jobbet igår, sen efter jobb och mat. Hade fått med mig en frysskadad tårta hem från jobbet som vi åt efter maten, så gott men blev sjukt mätt i flera timmar efter. Så började i stallet sen med att ta Lemonaden i töm. Tycker att hon ser ohalt ut men lite stel i ena varvet, avvaktar med att rida tills hovis varit här. Sedan red jag Zayats, planen var att hoppa några språng men det blev för mörkt så vi höll oss till att trava och galoppera över bommar. Räckte gott när Doris smög i buskarna och livade upp det hela!
 
Nu ny dag, dimma ute men blir nog finväder! Men jag ska ju såklart jobba! 
 
Wasabi i morgondimman! 
 
Och Lemonaden på kvällen, redan börjat mörkna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0