Bokföringskväll!

Jag har varit trött och seg i dag, men det måste man väl få vara också. 
 
I morse så longerade jag Dajmen innan jobbet. Efter jobbet så åkte jag till ardennern dom jag hjälper till att rida in. Jag red lite först och sedan dottern i familjen. Det gick bra, vi kunde trava båda tvåvrn om jag hade lina på när hon red. 
 
Sen när jag kom hem och hade gjort kycklingkebab till mat så tog den lilla energin jag hade slut. Så i stället för att rida så nattade jag hästarna och gjorde sedan bokföring samtidigt som jag tittade på mellon. Så nu är bokföringen klar för 2021 och momsredovisningen inlämnad! Så skönt att ha det gjort men nu ska jag försöka rida 4 hästar i morgon i stället, och jobba! Tror ni att jag fixar det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0