Kallt och clinic!

Alldeles för kallt ute! Förra veckan is, den här veckan kyla! Blir inte mycket ridet...
 
Jag longerade Chokladen igår morse, hon har haft en och halv veckas vila men nu var tanken att komma igång igen. Men något mer hästjobb blev det inte utan jag åkte och jobbade några timmar på Ica över luncherna i stället.
 
Sen åkte jag och Linda till Wången på clinic för Anders Eriksson. Det var, som alltid med honom, en bra clinic. Jag har sett honom flera gånger förut och det är intressant att se vad han håller fast vid och vad som revideras. Inspireande och lärorikt, känns som jag är på rätt väg i alla fall.
 
Nästan midnatt innan vi var hemma igår, nu ny dag och  typ -25 grader. Suck! Hatar kyla...
 
Några dåliga bilder från gårdagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0