Grabbarna Grus!

Ica dag i dag igen och i dag med en lite mindre eldsvåda. Fast det kanske var att ta i, men mitt under värsta lunchruschen när jag satt i kassan så började det lukta bränt. Efter en stunds förvirring så såg vi att det rökte från ett lysrör och problemet gick att lösa! 
 
På kvällen så red jag grabbarna grus, alltså Szum och Traffe! Jag plockade fram lite bommar och kryss, tyvärr var det lite tungt på banan men det blir nog bättre bara det blir kallare. Började med Szum, jag longerade först över ett litet kryss innan jag satt upp. Sen travade vi bommar på åttvolt och avslutade med att travhoppa ett litet kryss. Traffe fick ungefär samma upplägg men han fick även hoppa lite studs. Måste säga att det känns som det börjar lossna med honom, han var jättefin i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0