Skridskokarriär!

Funderar på att utbilda mig till skridskolärare, det känns som ett bra komplement till min verksamhet just nu! Även om det är fina dagar så är det inte roligt med ishalkan!
 
I morse toksnöade det, jättestora flingor dalade ner! Tyvärr kom det inte så mycket utan det övergick, lagom tills jag åkte på jobbet, till sol och varmgrader! Jag red i alla fall galoppintervaller med Midas,  måste säga att han börjar kännas riktigt ridbar och balanserad i galoppen nu!
 
Efter jobbet red jag Tant. Vi försökte trimma lite, underlaget var väl inte det bästa (om man inte gillar att att åka skridskor) men hästen var fin! Nu hoppas vi att det, som genom ett under,  ska bli bättre bättre ridande för jag börjar bli riktigt taggad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0