December!

Första december och ingen snö, men om man ska tro prognosen så kommer det lite i morgon. Hoppas dom har rätt!
 
På Ica börjar decembertempot att komma igång. Det vill säga mycket varor som kommer och mycket varot som säljs. Jag vet precis hur det är, när det väl är jul så kommer jag att vara less på julmat, julhets och stress, vilket gör att min egen julhandling brukar bli rätt så sparsam.
 
Efter jobbet så arbetade jag Risko i töm. Han var så fin i skritten, den formen, avspändheten och steglängden skulle jag vilja hitta i traven med, och sen så klart samma under ryttare. Men jag tror att det kommer! Det är så roligt att se hästarna utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0