Wången besök!

Då var jag åter på Wången,  för fjärde gången i år! I morgon väntar sto och unghästpremiering. Jag är här med grannarna, vi har med oss fem hästar plus ett föl!
 
Efter jobbet skyndade jag mig hem och i vidare. Sedan lastade vi alla hästar. Ingen av dom är speciellt resvan,  två av dom är bara unghästar och dessutom STORA hästar, dvs alla ardenner utom en. Man kab tro att lastningen skulle vara ett problem men det otroligt lätt och smidigt.  Ska jag vara ärlig så var det nog större problem att få av en av dom än på... Inga lastproblem där inte!
 
Väl framme installerade vi hästarna innan det blev medhavd middag och lite vin. Nu laddar vi för i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0