Mer datorproblem!

I dag var det dags att lösa nästa problem nämligen den kraschade datorn. Jag var ju på väg till Sundsvall redan i tisdags och i dag var det dags för ett nytt försök. 
 
Men innan jag åkte så tömkörde jag Szum.  Det gick bra och han var fin trots att de höll på att spika fast plåt på ett tak i närheten. 
 
Till Sundsvall kom jag och dator köpte jag.  Köpte en stationär som var på kampanj tillsammans med skärm. Tyvärr fungerade det inte när jag kom hem.  Nu är ju jag inte så haj på datorer men det verkar som inte datorn och skärmen fungerar tillsammans, trots att jag köpt de som ett paket. Hatar datorer!  Förutom de absolut nödvändigaste dom ridhjälm,  dator och diskställ (i nämnd ordning) så kom jag även hem med ett dressyr tävlingsschabrak. Min beställda dressyrssadel är snart på gång och dessutom är jag anmäld på dressyrtävling nästa helg. Om jag kan rida den visar dig men i så fall hsr jag i alla fall ett snyggt schabrak! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0