Stormvarning!

Då var detstormvarning igen! Jag gillar verkligen inte när det blåser men det är det ju ingen storm som tar hänsyn till, om man ska tro vad alla på Ica sagt i dag så kommer bli nog blåsa bort totalt i natt. Det är klass 3 varning och låter rätt allvarligt, jag tyckte absolut att det var nog med Hilde och Dagmar.
 
Skipar ridningen i kväll, ska gå ut och kolla till hästarna och natta dom. Som tur var har jag ju lite pyssel inne att göra, har ju köpt färg så jag ska försöka börja riva lite tapet och sånt så länge det finns lyse. Har ju även fått Ridsport i dag så förhoppningsvis ska kvällen gå. Utgår frän att det inte blir många timmars sömn i natt men hoppas givetvis att det ska bli lugnare än befarat. Lär vara uppe och kolla hästarna några gånger och katterna får hålla sig inne i natt! Håll tummarna att vi överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0