Snart semester!

I eftermiddag åker jag ner till Östergötland! Ska ner till min kompis Stina, det lär bli mycket hästprat men även lite funderingar kring framtiden och företagande! Stina är i startgroparna att dra i gång sin verksamhet och jag vill utveckla min. Sen ska vi även försöka hinna med Norrköping Horse Show och besök på Vreta, skolan där jag gick min ridinstruktörsutbildning. Det är ridlärarexamen där på måndag som vi ska titta på. Så det blir ganska mycket häst på semestern också, men det ska bli skönt att komma i väg några dagar! Så nu kommer det bli några dagar utan inlägg.

Men innan jag åker ska jag ha några lektioner, tömköra en häst och rida Sickan, treåringen som under inridning. Fast först av allt ska jag ut och rida Räkan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0