Mina fina hästar!

I dag har det varit en riktig dressyrdag! Började med att dressyra lite med Taggen här hemma, han kändes jättefin! Det kändes i af som jag fick in det där vänstra bakbenet! Har även haft lite problem med att han har känts okoncentrerad men i dag var han verkligen med mig! :) På eftermiddan red jag dressyrträning med Räkan för Annelie Elofsson. På Räkan får man ingenting gratis, men på slutet var även hon riktigt fin! Är så roligt med hästarna just nu, de känns så fina att rida. Extra roligt är det ju att jag faktiskt utbildat hästarna själv. Ingen av dom var speciellt ridna eller utbildade när jag köpte dom. Räkan hade bara gått galoppträning och Tagg var inte så mycket mer riden heller. Jag har faktiskt köpt båda mina hästar billigt och osedda, tycker jag haft tur som hittat så fina hästar även om det är mycket jobb bakom också!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Så kul! Väl jobbat!

Kram

2011-06-06 @ 18:29:14
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0