Lördagslugn!

Lite lugnare lördag! Eller i alla fall LITE lugnare..

I morse kunde jg inte hålla mig utan byggde upp en av övningarna från clinicen igår, "gaffeln", och tömkörde Delicious på den bland annat.

Jag hade redan innan bestämt att hästarna som vaccinerades i torsdags skulle vila även i dag så jag kunde ta det ganska lugnt efter jobbet. Så efter vi ätit kom Linda och drack en kopp kaffe innan vi gjorde ett litet ryck i stallet. Vi körde upp vattendunken vi haft på betet, just nu är det lite sämre tryck på vattnet så då är dunken bra för att spara tid nu när de dricker mycket.

Sen flyttade vi om lite i hagarna och jag släppte Oskar på banan så han fick busa och lösgaloppera lite innan nattning av hästarna. I morgon är det fyllt ös igen för då ska helst alla hästar igång igen!

Delicious i en av övningarna från igår. 

Oskar i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0