Höstrusk!

Regn i mängder i kväll och det känns verkligen som höst nu

Lite regn även i morse när jag först red Descara i skogskanten och sen Rosen. Fortsatte där jag var igår och i dag var hon inte alls stark och bättre i formen. 

Sen till Ica och när jag kom hem vräkte det ner regn. Efter mat så rullade vi ut en bal till stona, fodrade, tog in två och lastade Iowa och Wasabi och körde de till Nisses stall. Fullt tillräckligt i regnet och jag var genomblöt trots regnkappa. Jag har sagt det förut men jag behöver en bättre regnjacka. Det är precis det här som ger mig ångest inför hösten, att rulla balar och dra foder i ösregn, lera och mörker! Jag hatar mörker! 

Descara i skogskanten! 

Även Rosen fick skritta lite i skogskanten. En riktig hlstbild med höstfärg på både häst och löv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0