Fredag den 13e!

Den här fredagen rusade i väg i samma temsom alla andra fredagar, som alla andra dagar oavsett dag...

Jag jobbade heldag på Ica och efter jobbet så tog jag Descara i töm och red Rosen. Det har ett tag med Descara känts som att det nästan gått bakåt men sista dagarna har det vänt och hon börjar bli riktigt fin. Så känns som att det går åt rätt håll igen nu!

Nu väntar en helg med fokus på söndagens kurs. När jag har roddat igenom den kursen så blir det framöver mer fokus på att komma igång med mina egna hästar. Har visserligen rätt mycket att göra innan vintern med hagar och sånt men behöver verkligen komma igång lite mer!

Frukost hos de tre som fortfarande är kvar på bete. Titta vad hög bak Bob är igen! 

Descara i kväll! 

Och Rosen i lampans sken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0