Clinic-fredag!

Sommarvädret håller i sig! Jag har haft en riktigt bra fredag, hoppas att den här energin och inspirationen håller i sig!

I morse red jag Delicious innan jobbet. Lite skänkelvikningar i skritt och sen övergångar skritt-trav-skritt på banan och sen runt träd i skogskanten. Och sen vidare till jobbet!

Slutade redan vid lunchtid, kollade hästarna, vattnade och gav en tuss hö innan jag åkte på clinic med en tjej på byn. Samma gäng som hade tömkörningsclinic i våras, lite mer omfattande denna gång och väldigt bra. Har lite nya övningar och ideer jag vill testa nu så det passar ju bra när jag tömkör mycket nu. Fick även se en riktigt fin och framförallt välkörd/välriden häst så by har jag något att ströva mot!

Ganska sent innan jag kom hem men hunnit fika och natta hästarna och klockan slår midnatt nu, ändå helt okej! Ny dag i morgon med mer jobb, men förhoppningsvis lite tömkörning också! 

Delicious i skogskanten i morse! 

Lite matsäck kan man behöva! 

Från clinicen, väldigt fin morganhäst! 

Också från clinicen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0