Regn!

Regn hela dagen och mer väntas i morgon och fredag. Blir så mycket jobbigare, tyngre och tråkigare med regn. Men inte så mycket att göra åt det!

I morse tog jag Delicious i töm och longerade Lemonaden. Tror att det är bra för henne att röra sig för hon ser mer och mer fräsch ut ju längre hon rör sig. Nu blir det ju lite si och så med jobb på mina egna hästar resten av veckan men jag ska verkligen ta tag i henne sen! 

Jobb och efter jobbet körde jag och Linda Lemonaden och Juliette till Nisses stall och morgondagens tandkoll. Så mycket mer blev det inte gjort i dag, nya tag i morgon! 

Delicious i töm hon fick jobba med halter i dag. Trav-halt-trav är en bra övning! 

Lemonaden efter ditt longerpass! 

Lemonaden fick testa ett nytt täcke, eller nytt och nytt det är ett täcke jag fått... Tror dock att hon behöver lite foder i sitt täcke nu eftersom hon är så spänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0