Oktober!

Det blev inte så mycket gjort igår men jag var helt slut ändå efter!

På morgonen fick nya bilen testa på sin framtid för att dra häst. Jag körde först Lemonaden och sen Clarinett och Juliette till Nisses stall för att sko. Lemonaden hade haft en ganska ordentligt hovböld som nu är upprensad och sula på, hoppas på att komma igång med henne nu. Efter de var skodda, och två ponnyer, kördes de tillbaka.

Jag longerade Rosen över upphöjda bommar och hann fika lite innan jag åkte i väg och tömkörde två hästar, i olika stall. Sen nattning av hästarna och som väldigt sen middag eller kvällsfika värmde jag en färdig soppa.

Nu ny dag och jag känner mig fortfarande lite trött och sliten, hoppas att energin kommer i kapp mig!

Rosen i lina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0