Hemmadag!

Varit hemma hela dagen och ändå inte fått så mycket gjort!

I morse tog jag först Delicious i töm och sen kom Rosens ägare och tittade och red. Det blev ganska mycket surr men efter hon åkt red jag även Clarinett innan jag åkte ner till sommarbetet för att plocka ihop staketet. Bkwv väldigt besviken då jag lämnat mycket mer än jag mindes så har fortfarande lite kvar att göra där, men hittade även ganska mycket grejer som jag lämnat. 

Sen gjorde jag kebabpizza till mat, hade en träning och tog Lemonaden i töm. Sedan kom Linda och medan hon red Iowa så tömkörde jag Bob. Och så mycket mer blev det inte gjort i dag! 

Tömkörde Delicious ner till grannhuset och så fick vi lite klättring på väg tillbaka. 

Clarinett fick skritta av på vägen 

Lemonaden 

Bob

Bob och Iowa äter kraftfoder efter jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0