Grå måndag!

Gråtrist måndag, regn och mulet hela dagen. Ganska lugnt på jobbet fast vi var en kort. Så segt nu när det regnar på hösten för det blir knappt ljust på dagen, och det ska regna hela veckan!

Tog Delicious i töm på morgonen innan jobbet och efter jobbet värmde jag bara en färdig soppa sen rullade jag och Linda ut några balar och jag red Rosen. Hon var inte jätterolig igår, blev stark och stretig och jag fick henne inte alls att släppa efter. Hoppas att hon är finare i dag när hennes ägare kommer. 

Förutom besök av Rosen och Descaras ägare så väntar träningar, någon tömkörning och förhoppningsvis hinner jag med någon av mina egna hästar också! 

Delicious på morgonen! 

Och Rosen i lampans sken på kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0