Feberstress!

Vilken skitmåndag jag har haft! Morgon med regn och sen så stressigt på jobbet att jag fick feber, ganska less just nu!

Blev ganska deprimerad när det regnade i morse, det behövs verkligen inte mer väta nu för allt är äckligt blött och lerigt. Longerade i alla fall Lemonaden innan jobbet. 

På jobbet var vi en kort, det är ju inte helt ovanligt men sen la kassan av, varorna kom tidigt, en massa kunder första timmen och jag lyckades skära mig på kniven så jag blödde. Dessutom var jag kissnödig i en timme innan jag hann gå på toaletten. Inte bra upplägg för en måndag. Jag blir stressad när det blir så här och mår dåligt, det är inte helt ovanligt att jag får feber också och så blev det mitt på dagen. Som tur är gick det över på eftermiddagen när allt lugnade ner sig. 

Efter jobbet värmde jag bara risgrynsgröt till mat och sen hjälpte Linda mig rulla ut en bal, de äter verkligen galet fort nu och äter mig ur huset! Sen tog jag Delicious i töm samtidigt som jag hade digitalt möte med hästavelsföreningen. Hade glömt att det skulle vara men det gick ju ganska bra ändå. 

Nu ladda för lite stök i morgon med! 

Lemonaden efter morgonens longering! 

Delicious i kväll, väldigt laddad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0