Torrt!

Intensiva dagar nu, och fortfarande sommarväder! Men nu börjar man önska lite regn... Gäller att komma ihåg hur det blev förra sommaren när jag önskade regn!

Igår morse lasra de jag Lemonaden och körde henne till Nisses stall. Dit kom Ulrika och gick igenom henne. Hittade lite nya grejer så det var bra med genomgång. Sen hann jag också köra tillbaka henne hem igen innan det var dags att åka och jobba, effektiv morgon!

Efter jobbet så träffades jag och Linda i stallet och jag hjälpte henne rida lite på Iowa, och så tränade vi på att springa med honom. Blir bättre. Sen tömkörde jag Delicious innan nattning av hästarna och kväll. Tar ganska mycket tid nu att fodra hästarna så ska försöka få ut fler på bete och gräs i helgen för att underlätta för mig själv. Nu ny dag med jättemycket hästjobb som plan, vi får se hur mycket det blir i slutänden!

Bästisarna Grå och Juliette nere på betet igår morse! 

Delicious på kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0