Tisdag!

Tisdagen var varm och för min del blev det mycket jobb i töm.

Jag tog Delicious i töm på morgonen innan jag åkte till travstallet, där red jag en häst och tog en i töm. Hemma igen och lite o laddning innan jag först gjorde några hagar på gården så hästarna där ska få lite gräs. Sedan tog jag Oskar lite lätt i töm i en av gräshagarna. 

Gjorde pizza till middag, hade en träning här på byn och tog Wildkickan i töm, även hon i en av gräshagarna. Sen hjälpte jag Linda att rida på Iowa och hon har nu travat på honom! Avslutade med att jogga Clarinett lite i töm nere på betet. Sen satte sig Linda och jag ner för att skriva en plan för veckan och en packlista för helgen. Det är mycket nu! 

Går ju ingen nöd på de här prinsessorna på betet! 

Delicious i töm! 

Tog en lång stund innan Wildkickan vågade sig ut där jag hade öppnat upp hagen! 

Oskar i töm! 

Wildkickan! 

Och Clarinett nere på betet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0