Sena kvällar!

Det är ju helt fantastiskt med dessa ljusa kvällar, men nackdelen är att jag aldrig blir klar. Varit inne efter 22 både igår och idag, ska försöka vara klar lite tidigare i morgon!

I morse tog jag Delicious i töm innan jobbet. Sen efter jobb och mat kom Wildkickans ägare och red henne. När de åkt var planen egentligen bara att longera Oskar och pyssla med Bob men precis få kom Linda och hon tänkte rida ut. Så då hängde jag med henne på Clarinett, vi red ner och kollade hyr betena såg ut. Det är grönt och ganska torrt men fattas givetvis mycket gräs än!

Longerade sen Oskar över några små hinder, för att stärka upp hans självförtroende igen, innan nattning av hästarna. Och sen var klockan strax efter 22 innan jag var klar. Nya tag i morgon!

Delicious i morse, riktig sommarmorgon! 

Från andra hållet! 

Och Oskar i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0