Kalla kvällar!

Varit helt okej väder i dag, men kallt i kväll och blåser in kalla vindar i natt säger dom att det ska snöa.

Jag tog Wildkickan i töm på morgonen och sen åkte jag till travstallet och tömkörde tre hästar, bland annat Wilde och Hera som var här i våras. Hemma igen gjorde jag mat och medan potatisen kokade så bokförde jag, gäller att vara effektiv!

Nästa ryck i stallet så red jag Grå och Clarinett. Hade en hoppträning för två systrar med varsitt russ, hjälpte Linda åka på Iowa och som avslutning så tömkörde jag Delicious. Höger varvet gick mycket bättre i dag, efter att vi jobbat lite på banan så tömkörde vi ner på gården och i backen där. Tränade på att gå långsamt nerför, det är bra träning för stabiliteten!

Nu ladda för snö i morgon!

Wildkickan fick avsluta ute på gräset för jag ville kolla hur torrt det var, hon tyckte att det var väldigt spännande! 

Wilde fick jag träffa i dag igen! Han var lika busig som i vinter! 

Grå! 

Clarinett efter sitt ridpass! 

Delicious på väg uppför backen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0