Solig söndag!

I dag har det varit fantastiskt väder, men då har jag inte haft tid att rida utan mest varit inne. Typiskt!

I morse lastade jag Clarinett och Lemonaden för att åka till Nisses stall. Dit kom Stina som masserar, hon gick igenom båda och hittade lite nytt och lite gammalt. Intressant var det i alla fall. När de var klara så behandlade Stina även tre ponnyer åt ponnyfamiljen. Jag körde hem mina och longerade Wasabi medan de gjorde klart, hann precis tillbaka tills de var klara. 

Sen åkte jag och Nisse till Östersund för årsmöte med nordsvensk föreningen, var även en intressant föreläsning om hovar. Hem igen och nattning av hästarna och så var den dagen slut! 

Ponnymassage! 

Wasabi i finvädret! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0