Mötesmåndag!

Inte så ofta jag är på möten men igår hann jag med två och i veckan väntar två årsmöten!

Började på morgonen med att longera Oskar, dels för att han ska komma in i rutinerna och vi ska hitta varandra igen, och dels för att kolla hur sadeln jag tänkt ha låg.

Sen jobb där jag dels hade introduktion med en tjej som ska jobba extra, och sen även möte med posten. Har sällan möten på jobbet men en gång per år med posten för att få veta hur vi skött oss som ombud under året. 

Efter jobbet till stallet direkt. Tog Wildkickan i töm och sen nattning av hästarna lite snabbt för vi hade digitalt möte med hästavelsföreningen på kvällen. Där är det digitalt årsmöte i morgon men vi har även börjat planera unghästtestet, det känns kul för det betyder att det snart är vår!

I dag väntar en massa ridning men inte så mycket annat!

Oskar igår morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0