Magkatarr!

När jag för en gångs skull inte kände av varken ischias eller axeln igår så fick jag i stället känning av magkatarr och gallan. Att det liksom alltid ska vara något!

På morgonen igår red jag först Wildkickan, fortsatte med samma jobb som innan med enkla skänkelvikningar i skritt och med travjobb ett. Hon var jätteduktig och vi kunde avsluta med att skritta ner från banan. Hon har ju varit stökig att leda till och från banan så jag är nöjd att kunna göra det uppsuttet nu, och lugnt!

Red även lite på Wasabi, lite bättre igår och vi kunde trava lite också. Sen Ica-jobb, fick ont i magen och sen även gallan men gick ändå hyfsat att jobba. Efter jobbet direkt stallet, longerade Grå och nattade dom med hästavelsföreningens årsmöte på telefonen.

Nu ny dag, nya tag. Fortfarande är magen lite ledsen men jag hoppas att det ska ge sig under dagen. 

Wildkickan på väg ner till gården! 

Såklart var Doris tvungen att kolla när jag red Wasabi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0