Söndagen på midsommar!

Midsommarhelgen har passerat och nu är det semester som gäller!

Var igång på morgonen igår, tog först Oskar i töm nere vid vägen innan Wildkickans ägare kom och hämtade henne. Kommer bli så tomt utan henne hemma nu, verkligen dags för ett nytt projekt!

Red Delicious på banan och sen till Nisse för att visa upp transporten för en kille som ska hjälpa mig att byta luckan. Tyvärr hade han inte tid förrän sent i sommar. Tog sedan lite paus med fika, mat, torkade golv mm. När jag blev rastlös så åkte jag och longerade Forzett. Funderar på att göra ett försök till med inridningen på henne. 

Ner till betet, red Wasabi som inte riktigt var på samma våglängd som jag och red även Lemonaden lite i korsningen. Det är spänt nu men jag hoppas att det ska släppa. Nattade hästarna och åkte till en jobbarkompis för fika och för att sno rabarber. När jag sen kom hem blev det rabarberkräm.

Nu ny dag och jag har redan hunnit med en oplanerad hästpromenad!

Trött Bob på morgonen! 

Oskar vid vägen! 

Jobbar på bra! 

Jag rider fortfarande i joggingskor! Här Delicious! 

Forzett! 

Wasabi innan ridning! 

Och innan avsittning! 

Lemonaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0