Loppis-kväll!

Jag har ju ändå semester så lite semestergrejer måste jag ju göra, igår var jag på loppisrunda!

Jag började dagen med att fylla vattendunken till betet och under tiden pyssla på lite hemma, bland annat sortera täcken. Sen red jag en liten sväng med Chokladen, och sen med Clarinett och Wasabi som handhäst. Regnet hängde över oss men bröt aldrig ut!

Lite mat och sen åkte jag till travstallet och red en häst. Efter jag var klar där så träffades jag och Linda och åkte tillsammans vidare på loppiskväll. Det var i byn Resele som de ordnat loppisrunda och det var helt galet med folk och bilar, gick knappt att ta sig fram! 33 loppisar och vi besökte ungefär hälften, det var mest barnkläder, leksaker och porslin så inget som vi egentligen var så intresserade av. Jag kom hem med ett par stigläder (nya) och ett bett, Linda köpte en grimma och en potatispress. Men en trevlig kväll, vi såg väldigt mycket fina hus och gårdar, verkligen en jättefin by!

Nu ny semesterdag, blir nog lite mer hästjobb i dag och lite mer semestergrejer i morgon!

Chokladen efter sin tur! 

Wasabi var inte så taggad igår.... 

Clarinett håller alltid handhästarna hårt! 



Kolla av hästarna 22:50 igår kväll, och det är ljust! Fantastiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0