Hemma igen!

Hemma igen efter två rejält fyllda dagar på kurs på Wången. Jag var så trött när jag kom hem igår!

Vet inte riktigt vad jag tyckte om kursen, en del var bra och en del mindre bra, inte så mycket nytt men intressant. Men två långa och fullmatade dagar och mycket häst prat vid sidan om också.

När jag kom hem igår så fick Wildkickan jogga lite i töm, jag nattade hästarna och åkte upp och tankade min bil på byn. Hade Nisses bil på kursen, min bil är bara "hemma bil" nu men det blir ganska många mil på den ändå när jag kör till betena. Sen kväll! Nu ny dag och massor att göra eftersom jag ska ta igen två dagar, eller tre för blev ju inte så mycket gjort i söndags när det regnade, känner mig rätt stressad just nu. Över typ allt! Men det blir förhoppningsvis bättre när jag kommer igång! 

Jobb med travhäst

Från en föreläsning 

Wildkickan på kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0