Sommarväder!

Igår sommarväder och lite ridning, nu bara en dag kvar tills det är dags att jobba igen!

Jag började hemma med att tömköra Delicious, först på banan, där hon var jättefin, och sen i backarna på gården och då var det en del trams så det ska vi fortsätta jobba med. Sen ner till betet och red en liten sväng med Chokladen. 

Vidare till det mindre betet och där red jag ut Oskar en liten sväng. Sen hem för lite fika och lånade grannarnas transport. Lastade och körde upp Clarinett på gården och red på banan, hon var fin och vi har börjat jobba lite med den förvända galoppen igen. Efter ridningen så körde jag till Nisse och hämtade upp Grå och sen ner på betet med dom två.

Hjälpte Linda att åka lite på Iowa innan jag åkte hem och åt. Nattade sen hästarna och målade mina utemöbler, innan ombyte och i väg till en jobbarkompis där vi drack lite vin!

Nu sista semesterdagen, hoppas på lite bra väder och ridning! Det som inte är gjort nu kommer inte bli gjort den här semestern, men förhoppningsvis innan sommaren är slut!

Delicious i töm! 

Utsikt från Chokladen! 

Oskar på tur! 

Clarinett hemma innan ridning! 

Och på banan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0