Semester-dag!

Tog en semesterdag igår för att göra något annat! På måndag börjar jag jobba igen, har lite lätt ångest över det!

Red Clarinett en sväng uppför backarna på förmiddagen. Sen tog det en stund innan jag och Nisse tog oss i väg, bara det här att åka i väg och duscha eftersom vi inte har vatten är ju ett stök. 

Första planen var att åka till Härnösand och äta fjällko-glass men vi var lite för sena för det så vi åkte i stället till Sandnäset och åt buffe. Det är ett fantastiskt ställe, mitt ute i skogen ligger den här campingen med sandstrand och utlandskånsla, så skumt. Åt thaimat på buffen och det var bra. 

Hem åkte vi på småvägar och väl hemma så nattade jag bara hästarna, och byggde om en av hagarna hemma lite. 

Nu ny dag och det känns som att jag har jättemycket att göra! 

Clarinett på väg nerför backarna igen 

Utsikten när vi åt, tänk att det här ligger mitt i skogen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0