Midnatt!

Blev midnatt i dag med, det värsta är att det börjar bli mörkt på nätterna igen! Vill verkligen inte ha mörker!

I morse innan jobbet så tog jag Descara och Rosen i töm. Det är bra att få en liten mer känsla av hästarna innan jag rider, har redan nu lite tankar om hur jag vill jobba med dom framöver.

Sen Ica-jobb 10-19. Hem och fikade och sen fick även Delicious jobba i töm innan Linda kom och vi åkte ner till betet och bytte hage på det gänget. Gick smidigt att bara släppa dom över till andra hagen, nu hoppas jag att de ska vara nöjda några dagar till innan vi får byta till den andra gården där nere.

Åkte till Linda och duschade och nu är det kväll, jag är trött. Det var varmt inne på jobbet i dag (28 grader på kontoret och fikarummet) och man blir så trött av det! I morgon väntar Ica igen!

Descara i morse! 

Och Rosen! 

Delicious i kväll! 

Man måste klia sig ibland! 

Flocken på väg ut på nygamla betet! 

Bob och Iowa passade på att dricka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0