Mer regn!

Så har det regnat rejält i natt igen, känns som att det behövs några torkdagar nu!

Igår red jag Oskar på morgonen och sen åkte jag till travstallet och tömkörde två hästar. Laddade om lite snabbt för att hinna rida innan regnet. Red Clarinett en sväng med Wasabi som handhäst och sen Chokladen också en sväng. Hann även precis longera Delicious, över bommar och även ett hinder, innan regnet kom.

Efter mat så åkte vi och drack kaffe hos några vänner. Blev sen nattning och intag av hästarna hemma. I dag ska jag ha hoppträning, rida och flytta om lite hästar men har ingen lust med något eftersom det fortfarande regnar lite!

Bob i hagen igår morse! 

Oskar! 

Wasabi och Clarinett innan ridning 

Under turen! 

Wasabi får inte gå om mig /Clarinett 

Chokladen! 

Trött Delicious efter jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0