Måndag!

Var en riktig måndag igår med mycket småstrul på jobbet. Jobbade dessutom 10-19 vilket är sämsta tiden enligt mig.

På morgonen red jag ut Clarinett och hade Chokladen som handhäst. Sen efter jobbet så red jag Lemonaden. Nu är det två veckor sedan jag red henne sist, hon brukar bli spänd när hon inte haft ryttare på någon vecka och dessutom har hon ju varit spänd överlag i ridningen på slutet. Men det kändes faktiskt oväntat bra! Jag tror att någon spänning i kroppen på henne släppte när de drog i full galopp när de var på rymmen. Ska i alla fall försöka rida lite nu när hon kändes avspänd.

Nu ny dag med nya uppdrag!

Clarinett och Chokladen på tur på morgonen! 

Lemonaden innan uppsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0