Löne-torsdag!

Jag hade mycket på planeringen i dag, hann givetvis inte med allt men det var mest bara Lemonaden som inte hanns med, däremot blev det sent innan jag var klar. Och jag är helt slut nu!

Jag började i morse med att longera Descara och Rosen, dels för att de ska komma in i rutinerna men också för att vi ska lära känna varandra. Sen åkte jag till travstallet, där red jag Wilde som jag inte ridit sen han var här i vintras, han var jätteduktig, och så tömkörde jag en häst. Åkte därifrån till Sollefteå och köpte foder innan jag åkte hem och åt middag. 

Red sen Oskar, hann precis klart när mina elever kom. Hade två pass hoppträning innan jag och Linda åkte ner till betet och red ut en liten sväng på Juliette och Clarinett och jag hade Wasabi som handhäst. Efter det byggde vi ut och om en hage innan det blev kväll. Nu är klockan nästan midnatt och jag ska igång tidigt i morgon så bara att sova nu! 

Descara på banan i morse! 

Och Rosen! 

Oskar på vägen! 

Och kvällsturen med Clarinett och Wasabi, och Linda och Juliette 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0