Återigen lång måndag!

Måndagarna är långa! Eller bara känns dom längre?

Jag jobbar nu i sommar 10-19.15 på måndagarna, samma tid även några andra dagar, och det är verkligen en jobbig tid för jag hinner inget innan jobbet och inget efter! I dag red jag ut Clarinett med Chokladen som handhäst innan jobbet.

Efter jobbet så träffades jag och Linda, vi körde först Iowa och Bob till Nisses stall och sen även Wasabi. Avslutade kvällen med att jag och Nisse åkte upp på byn och tankade. 

Nu är det midnatt och hög tid att sova. Speciellt som att det är full fart i morgon med och ingen sovmorgon!

Clarinett och Chokladen i skogen! 

Chokladen när vi kom tillbaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0