Tillbaka i verkligheten!

Hemma igen och full fart som vanligt!

Longerade Wildkickan på morgonen, hon var full-laddad och ganska stökig, blir ett longerpass till på henne innan något mer riktigt jobb. Red även Clarinett, och red lite dressyr. Känns som att vi bara trampat upp spår i vinter, och vi borde väl göra det nu också, men jag börjar ge upp mina spår lite för i år. De blir inte tillräckligt bra, och helgens töande har tagit hårt på dom, vi får se vad det blir. I alla fall var det roligt med ett dressyrpass och Clarinett kändes riktigt fin!

Sen Ica-jobb, middag, Linda kom och åt, och sen stallet igen. Tog Hera och Wilde i töm. Hera var precis som alltid men Wilde var lite mer busig efter några dagar vila. 

Nu väntar en långdag på Ica, våra dagar har blivit lite längre och jag tycker att det är jobbiga dagar eftersom jag också ska hinna med hästarna. Vi börjar 8.45 och är oftast inte klara förrän strax före 18.30. Ja, ja bara att ta tag i det!

Wildkickan igår morse! 

Och Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0