Måndag!

Knappt hann storma bedarra så blev det kallt i stället! Igår, måndag, var det dock riktigt kanonväder men då jobbade ju jag såklart!

På morgonen longerade jag Wasabi innan jobbet, hon var betydligt lugnare än i lördags så nästa gång blir det tömmarna i stället. Efter jobbet så blev det ett sent ridpass på Lemonaden. Även om hon var lite spänd i kroppen, kanske efter all blåst, så gick det hyfsat att rida. 

Nu på morgonen är det -20 grader, jag hoppas att det ska bli lite mildare under dagen! Är ganska less på vinter nu!

Wasabi på morgonen! Skönt att det är ljust nu när jag jobbar häst innan Ica jobbet. 

Och Lemonaden på kvällen, då är det inte ljust... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0