Måndag!

Jag är lite dag vill efter resan men det var måndag igår och tisdag i dag!

Longerade Wildkickan innan jobbet, lugnare än på söndagen men ganska jobbig att leda. Efter heldagsjobb och mat så red jag Hera och Wilde. Hera gör nu enklare skänkelvikningar i trav och Wilde tränade på att trava genom hörnen. Han tappar lite balansen så första hörnet på kortsidan går bra men inte andra, inte igår i alla fall men jag skulle tro att det kommer fort!

Ny intressant dag och jag måste sätta fart för att hinna allt jag tänkt!

Wildkickan i morgonsolen! 

Heras öron och månen! 

Wildes skugga. Han ser ut att ha väldigt långa ben, och ungefär så där känns det när jag rider på honom, att benen är jättelånga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0