Hemma ur bubblan!

Tre riktigt bra dagar i Göteborg! Har levt i en liten bubbla, först på det magiska hotellet och sen 10 minuters promenad bort i Skandinavium, där hade det nog kunnat startat ett världskrig utanför utan att det hade märkts!

Igår var jag några timmar på mässan innan jag tog min packning och tog spårvagnen till tåget. Åkte från duggregn och bart, kom fram i Sundsvall strax före 22.00 och det kändes jättekallt med snö och is fast det bara var några minusgrader. Bilen stod kvar i parkeringsgaraget och jag kom hem strax före midnatt.

Nu väntar det viktigaste, att träffa hästarna igen! Sen ska jag jobba lite och i kväll gå igenom allt jag köpt och tjata på om allt jag sett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0