Februari!

Inte nog med att vintern känns lång, även februari är extra lång i år! Jag brukar verkligen den här tiden på året vilja ha kvar lite snö och få en lång vårvinter, men i år vill jag bara att det tinar bort och blir vår. Så less på vinter nu!

Igår morse red jag Hera och Wilde. Hera red jag lite i spåret bredvid banan, som inte alls är bra efter att det tinat och det inte var tillräckligt bra trampat innan, sen red lvi lite på gården men hon blir spänd och osäker när vi kommer från banan. Ingen stor grej egentligen utan kommer bli bra med mer rutin, men det är lätt att glömma bort att hon bara är tre år!

Wilde fortsätter jobba med balansen i trav, men igår kunde vi trava flera varv så problemet med hörnen verkar ha lossnat! Sen till Ica, och på kvällen longerade jag Wasabi lite.

I dag skottdagen och en extra dag att ta rätt på. Jag ska besikta bilen och få domen på den, känner mig inte alls sugen på det!

Hera efter ridning! 

Och Wilde före ridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0