Bortblåst!

Den här dagen blåste bort kan man säga. Jag som laddat för att rida men blåsten släppte inte förrän sent på eftermiddagen så det blev inte så mycket.

Lugn morgon, sen lite annat pyssel, som att (försöka) laga en kontakt till en vattenbalja och fota en sadel jag la ut till försäljning. Sen red jag Clarinett som fick fortsätta trampa upp spåret bredvid banan och slingan bakom gästhuset. När vi ridit klart blåste det fortfarande rejält och det ökade mer än avtog. Så jag gjorde mat och bakade en sockerkaka.

Linda kom förbi på en snabb kopp kaffe innan vi longerade Iowa. Sen red jag Hera på banan, fortsatte jobba med traven på henne och Wilde skrittade jag på, han är sjukt vinglig men jag tror att det kommer lossna för honom nu!

I väg på två lektioner, och tillbaka i stallet tog jag Wildkickan i töm. Hon är så fin i formen när jag tar henne i töm, men hon tycker att det är lite jobbigt i höger varvet, men så fin!

Nu ladda för ny vecka!

Doris har gömt sig! 

Clarinett trampar upp spår! 

Jag och Hera! 

Wilde! 

Wildkickan jobbar i mörkret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0