Sommar igen!

Igår kändes som sommar igen, värme och sol!

Jag red Oskar på förmiddagen, han fick jobba på banan. Sen i väg till travstallet, där tömkörde jag en häst och red en. Hem igen, laddade om med lite fika sen tömkörde jag Delicious som bland annat fick jobba sidvärts på vägen, och red Descara och Rosen.

Middag och sen i väg på en träning. Känner mig stressad över allt som ska göras innan hösten så gjorde ett litet ryck på kvällen och målade lite. Nu ny dag, dimma så känns som höst! 

Oskar på banan igår! 

Delicious jobbar i backen upp på gården 

Efter jobb! 

Descara fick skritta av runt gården! 

Rosen jobbade med övergångar på banan och skrittade av runt träden, här på väg ner till stallet igen

Kvällsprojekt målning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0