Sista juli!

Så var juli förbi också, jag får lite panik att sommaren snart är slut. Jag har massor kvar att göra och är inte redo för höst och mörker än!

Igår jobbade jag 12-19 vilket är en tid jag gillar för då hinner jag mer hemma. Så på förmiddagen tog jag Delicious i töm, red Descara på banan och Rosen fick först trava lite på banan och sen gå runt träd i skogskanten och avsluta med en liten tur på vägen, ville känna lite hur hon kändes ute.

Sen Ica-jobb och direkt därifrån i väg på två träningar. Blev sent innan jag hade kollat och nattat hästarna. Nu ny dag och ny månad!

Delicious på väg uppför en av backarna på gården

Descara! 

Rosen i skogskanten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0