Rutiner!

I dag tog det slut på sommaröppettiderna på jobbet och det känns som att man kommer in i rutiner igen. Men jag har börjat räkna ner till nästa semester, efter fredag har jag 1.5 vecka semester igen!

I morse kändes det som höst, kallt och riktigt blåsigt. Jag jobbade Delicious i töm i en av hagarna innan jag åkte till jobbet. Direkt från jobbet till stallet sen och red ut Oskar en sväng. Sen hann jag också titta på Iowas sår innan det var digitalt möte med hästavelsföreningen.

Nu ladda för en fullmatad dag i morgon, hela veckan är det mycket inbokat och jag vet inte alls hur jag ska hinna med mig. Men bara att kämpa på för det är bara fyra dagar till semester igen!

Delicious jobbar i hagen!

Så fin! 

En bild till! 

Oskar i skogen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0