Mörka kvällar!

De ljusa kvällarna är förbi och i kväll åkte reflextäcket fram, dessutom var det helmörkt klockan 3.00 i natt när jag fångade hästar hos grannen!

Trött och lite vimsig i dag efter att ha varit uppe i natt. Jag fixade lite med hagar på morgonen och sen longerade jag Delicious, bland annat över hinder. Efter det red jag Oskar på banan, mycket fattningar och galopp

Sen Ica där det varit mycket att göra och jag har varit förvirrad. Nisse skulle köpa kraftfoder åt mig så han fick mitt kort, skrev upp koden på en lapp men hade vänt på siffrorna så koden fungerade inte.... 

Efter jobbet och mat så tog jag Delicious i töm, och i dag bitvis jättefin när jag gick ut halsen, lite lägre nacke och genom ryggen, nu hoppas jag att det lossnar riktigt med henne! Rosen red jag ut, hade hunnit börja skymma så reflextäcket på. Saknar redan de ljusa kvällarna!

Grå var trött i morse! 

Longering av Delicious! 

Trött efter! 

Oskar! 

Descara! 

Reflextäcket på Rosen i kväll! 

Ut i skymningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0