Måndag!

Sista 10-19 dagen jobbade för denna gång sista veckan vi har öppet en timme längre. Jag tycker att det är helt okej att jobba till 19,men inte börja klockan 10 för jag hinner inget.

Igår morse red jag ut en sväng med Clarinett och Chokladen som handhäst. De fick trava friskt på grusvägen. Efter jobbet skulle vi ha digitalt möte med hästavelsföreningen men det blev flyttat. I stället hjälpte jag Linda att åka lite på Iowa. Tvättade Wasabis sår och lasra de senaste skadan plus att hon fick jogga lite i lina. Hon är helt ohalt i skritt men kortar lite i trav, svullnaden på sista skadan börjar gå ner. De två skador hon fick i början av förra veckan ser bra ut nu.

Linda följde med och fikade lite och sen var den dagen slut. Nu ny dag och nya tag!

Clarinett och Chokladen på tur! 

Chokladen var bitvis nära och jag hade mitt ben i hennes nog mest hela tiden 

Wasabi på kvällen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0